Úti tippek, hasznos információk, élménybeszámolók

Atyaég, utazom!

Atyaég, utazom!

Atyaég, utazom! - Bevezető

Ismerd meg miről szól majd a legújabb utazási blog

2019. február 03. - Atyaég utazom

Atyaég, utazom! Ez az egyszerű mondat és egy furcsa érzés kerített hatalmába 2017. nyarán, életem legelső repülős útján. Nem vártam rá keveset, ca 36 évet. Ráadásul teljesen egyedül vágtam neki Nizzának és környékének.

img_20170608_193418_1.jpg

Nizza, Franciaország

Kavarogtak bennem az érzelmek és gondolatok: izgalom, várakozás, az ismeretlentől való félelem, az öröm, az a megfoghatatlan „Atyaég,utazom” érzés! A mosolyt egész idő alatt nem tudtam levakarni az arcomról! :) Ettől kezdve pedig menthetetlenül utazás függő lettem.

A blogot azért indítottam, hogy megoszthassam az élményeimet, kalandjaimat. És azért is, mert amikor készülök egy-egy útra nagyon fontosak számomra a hasznos információk összegyűjtése, órákat töltök azzal, hogy a 10 oldalas élménybeszámolókból kimazsolázzam az engem érdeklő infókat. A legutolsó utamnál elszakadt a cérna és blog írásra adtam a fejem annak ellenére, hogy nem tudok és nem is szeretek írni.

A fentiek miatt az én blogomban a hangsúly a hasznos információkon lesz, hiszen egy utazásra készülő kalandornak ez a legfontosabb és nem az, hogy hány órát napoztam 2017. Június 10-án Villefranche Sur Mer homokos partján (a későbbiekben azért ez is kiderül, meg fogtok lepődni!). :)

img_20170610_133436.jpg

Villefranche Sur Mer, Franciaország

A sok hasznos információ mellett azért olvashattok majd személyes élményekről is, sok sok képpel, hiszen hogy máshogy mesélhetném el mire figyelj egy út során, mik a buktatók. Személyes élmények nélkül hogyan ajánlhatnék Neked:

  • Toszkánában egy múzeumot, ahol kincseket láthatsz,
  • a Francia Riviérán egy kilátót, ahonnan gyönyörűen rálátsz a hosszan elnyúló tengerpartra,
  • Provanceban egy kávézót, amelyet még Van Gogh is megfestett,
  • Bergamoban egy éttermet, ahol olyan lasagnet kóstoltam, amit sosem felejtek el,
  • Párizsban egy bárt, ahol a pincér bevéste magát az emlékezetemben,
  • Saint Emilionban egy borbárt, ahol isteni francia vörösbort ittam,
  • Ksamilban egy strandot, ahol átlátszó kajakkal szelhettem a habokat,
  • Európa legnagyobb homokdűnéjét, aminek egyik oldalán az Atlanti óceán, másik oldalán fenyőerdő húzódik,
  • Albánia még felfedezetlen csodás kirándulóhelyeit, és még órákig sorolhatnám...

img_20180522_103919.jpg

Ksamil, Albánia

A blogban az útleírásoknál megtaláljátok majd az alábbi információkat:

  • Várható költségek, úgy mint: úti költség, szállás költség, belépőjegyek árai, étel, ital árak.
  • Helyi közlekedés/autó bérlés módja és díjai.
  • Ajánlások: étterem, borbár, kilátó, strand, szolgáltatások.
  • Látnivalók és egyben személyes élménybeszámoló városokra lebontva, tagolva, hogy gyorsan hozzájuthass a Téged érdeklő információkhoz.

Tehát minden olyan információt, amit tudni érdemes egy-egy út előtt.

Lesznek olyan bejegyzések is, amik nem egy konkrét úti cél leírásáról szólnak majd, hanem általános témákat boncolgatnak, pl tippek a repülőjegy vásárláshoz, olcsó/alternatív szállás kereséshez, vagy az egyedüli utazás előnyei és hátrányai. Az utazási témák kimeríthetetlenek, és mindig van olyan helyszín amiről írni lehet legyen az akár belföld, akár külföld. 

img_20190119_131959.jpg

Marseille, Franciaország (háttérben If szigete, Monte Cristo raboskodásának fiktív helyszíne)

A következő bejegyzésben a legutóbbi utamról, Marseilleről és környékéről fogok írni. Melyből kiderül majd, hogyan lehet kihozni az oda-vissza repülőjegyet+ülőhely foglalást+szállást 8118.- Forintból 4 napra!

Ha érdekelnek az olcsó utak, hasznos infók, eldugott helyek, érdekességek, akkor követhetsz az alábbi csatornákon:

 

Gyönyörű világban élünk, fedezzük fel együtt! 

Atyaég, utazom!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atyaegutazom.blog.hu/api/trackback/id/tr7014603886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása